"Een visuele identiteit bestaande uit meerdere lagen, met ieder een eigen functie. Geïnspireerd op het bezoeken van een architectonisch museum.

OPDRACHTGEVER

Polyvorm

ONZE ROL

Identiteitsontwikkeling

Logo ontwerp

Webdesign Webontwikkeling

Print & editorial.

"Tijdens het proces ontstond de vergelijking met musea met architectonische gebouwen."

1. The Exterior.

Het buitenwerk bestaande uit een compositie van grafische vormen die gezamenlijk voor één geheel zorgen. Deze "buitenkant" wordt gebruikt ter introductie van het merk Polyvorm, en zal je daarom als eerste visual tegenkomen op digitale kanalen en printwerk.

"Waar de werken binnenin de ruimte krijgen om te stralen, maar het gebouw eromheen ook op zichzelf interessant genoeg is."

The Entrance.

Vervolgens beland je binnen. Hier zijn de vormen van de buitenkant terug te zien maar op een minder prominente manier. Op de website bijvoorbeeld zul je deze kleinere composities steeds tegenkomen bij het binnenkomen van een nieuwe pagina, en het eind van deze pagina.

"Indrukwekkende 3D beelden die versterkt worden door een gedurfde grafische stijl."

The Gallery

Bij het showcasen van de De 3D product visuals die Polyvorm maakt wordt er beperkter gebruik wordt gemaakt van deze grafische vormen. Dit kan je zien als een gallerij ruimte met grote witte muren, waar het werk op de muur de aandacht trekt die het verdient.

"Een visueel uitstapje, geoptimaliseerd voor elk scherm."

Wil je meer zien? Bezoek de Polyvorm website.